Saturday 1 December 2012

HAPPY DECEMBER !

Hi ! buddies :) tengok kalender , 1 DECEMBER 2012 SABTU . semoga hari ini menjadi titik permulaan yang baik untuk meneruskan kehidupan di bulan ini . December juga ada bulan yang terakhir untuk setiap tahun . Yaa Yaa . December ini penamat bagi tahun 2012 . Lagi 30 hari jee , dah nak masuk tahun 2013 . Tahun baru laa katanyeeee :) 

Disember ini juga laa aku menghabiskan sisa baki cuti semester . bulan 1 tahun depan ,mengatur langkah masuk semester baru #cuti yang membosankan . hampir 3 minggu cuti berlalu , aku tak buat apa apa . sekadar duduk di rumah .mengurungkan diri di dalam bilik . bila ada jemputan kenduri , kadangkala aku hadiri kadangkala tidak . bila duduk rumah , malas hendak keluar . okayy , aku mengharapkan kehidupan di bulan terakhir pada tahun ini memberikan makna .semoga ceria .mohon kedukaan dan kesedihan tidak hadir . aku juga berharap keputusan untuk semester ini semuanya lulus . ohh gagal , jangan laa menyapa diri ini . 
Sekian .